Lugn söndag med smågodis

Söndagen har varit lungn, ja hela helgen har egentligen varit väldigt lugn och skön. Härligt. Har behövt återhämta mig efter det hektiska tempo som 2011 har rivstartat i. I fredags var det tacomys hemma och igår var vi på landet med farmor. Det blev en härlig dag med promenad med solen som sken i ansiktet och god lunch. På kvällen var vi bort bjudna på middag till några vänner till familjen. Jag var chaufför, så jag vaknade utvilad på söndagmorgon.
Ringde mannen via skype och sa godmorgon kl.11. Då hade han inte vaknat än. :)

Sedan har jag spenderat dagen med att komplettera uppsatsen det sista innan jag skickade in den sista verisionen utav den. Tog sedan en promenad till torget för att köpa smågodis till kvällen tv-maraton. Först handboll, sedan bästa solsidan och morden i midsomer. Nice! Imon skall jag göra upp med a-kasse ororsmolnet som ligger över mig. Sen är det vara att vänta och se vad som händer. Hoppas som sagt på snabba besked så att jag snart kan boka min biljett till södern. Caio for now.


Goooodis!!! Finns det nåt godare än smågodis?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får inte visa sådana här bilder, för då blir jag så sjukt sugen på smågodis!!!

2011-01-23 @ 22:28:36
URL: http://parole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0