Pensionärsvarning utfärdad

Jaha, då har man gjort något som man aldrig trodde att man skulle göra. Okej, jag behöver kanske inte vara så dramatisk, men idag har jag i alla fall sett ett avsnitt av det ultimata pensionärsprogrammet Gokväll på SVT1. :)
Tipset kom från min underbara morfar som så snällt påpekade sist vi sågs att kvällen program skulle göra ett besök i San Sebastian. Då var jag ju bara tvungen att kolla!!! Wow, tänkt att snart flyttar jag dit. Lite overkligt. Det var fina bilder från staden och mat var ämnet som stod i centrum. Pintxos på diverse barer och den lokala jästa cidern prövades. Låter som något jag skulle kunna vänja mig vid. Hoppas att saker och ting skall lösa sig smidigt här hemma nu så att jag snart kan köpa mig en biljett till landet i söder. Inte minst för kärlekens skull...



Den baskiska cidern som jag måste prova


Pintxos i långa rader, me likee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0