Söta Syster S åker...

Förbereder mig inför opponering idag som skall vara imon eftermiddag. Är inte så roligt, men måste ju bli gjort.
Jättetråkigt att jag inte kan säga hejdå till Syster S på flygplatsen imon på grund av det. Så det fick bli ett hejdå och lycka till igår kväll efter avskedsmiddagen som vi hade här med delar av släkten.
Tänk vad stor och modig min lilla söta syster är! Jag önskar dig all lycka till i Paris och hoppas att du kommer ihåg att du alltid kan höra av dig till mig oavsett. Saknar dig redan...


En bild från Orlando...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnos! Jag har det rätt så bra, men visst känns det väldigt konstigt att vara här helt ensam (typ). De här första dagarna kommer bli rätt så knasiga, men sedan kommer det förhoppningsvis bara bli bättre :)

2011-01-19 @ 13:28:03
URL: http://parole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0