Uppsatsen inlämnad!!

Då var i alla fall uppsatsen inlämnad. Det kändes otroligt skönt att faktiskt kunna skicka in den, kl.23:58 i tisdags, med två minuters marginal. Otroligt att det skall till sådan tidspress på slutet för att skicka in en uppsats som man haft 10 veckor på sig att skriva. Varför det blev som det blev är dock en annan historia som jag knappt själv har fått perspektiv på ännu.

Under gårdagen tog jag det väldigt lugnt och sov länge för att försöka återhämta kroppen från hela den här prövande tiden med att färdigställa uppsatsen. Den blev inte fantastiskt bra och vi misstänker att komplettering väntar, men att ändå ha lämnat in uppsatsen på sista möjliga dagen för uppsater skriva under hösten kändes likväl som en delseger. Nu väntar opponering och så skall jag göra ett försök på en tenta i en grundkurs i nationelekonomi på tisdag också. Så den dagen blir en mastodontdag! Sedan är förhoppningen att det också skall lösa sig med a-kassa och annat så snart som möjligt. Men det är en djungel...

Idag skall jag åka in till stan och fixa en massa småärenden som inte blivit gjorda den senaste tiden. Dessutom blir det en fika med en god vän och sedan en välbehövlig ryggmassage som jag bokade i sista minuten igår.


Semlorna som vi smaskade i oss igår, de första för året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0