Dem finaste jag vet

Idag blev en så härlig dag! Vi sov till kl.10.30 och vaknade utsövda och glada hemma i Partille. Frukost med morgontidningen och sedan åkte vi till landet. Alltså till mormor och morfars landställe ca. 25min från Partille med bil. Där spenderade vi en helt ljuvlig dag tillsammans med dem finaste jag vet. Det blev lunch, storhandling, resning av trädgårdspaviljong, fika, nyklippt gräs, mys, korsord och middag. Ljuvligt var ordet! Som jag saknat den här lilla röda stugan och mina mysiga morförldrar som bor i den...

Lilla stugan

Jag och tappra morfar som kämpar på trots motgångarna!

Sjukt sött fågelbo

Huvudpersonerna för dagen :)

Snygga Syster S posar på trappan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0