Ändrade planer...

...blev det visst för Sara och hennes vänner som är på väg till oss just nu, istället för på torsdag som det först var sagt. Om en halvtimme skall vi gå och möta upp dem vid tågstationen och sedan skall vi ha roligt några dagar tillsammans här. Vädret ser väldigt trevligt ut så det blir säkert kanon. Idag sa vi hejdå till Syster S vänner som åkte tillbaka till Paris, men Syster S är kvar tills imon förmiddag. Det har varit så kul att ha henne här igen!

Idag har vi legat på stranden för vi har haft sol och 25 grader varmt. Syster S brände sig lite lätt på ryggen och jag fick lite extra färg i pannan. Men ack så skönt det var att ta igen sig lite på sandstranden. Det är klart det bästa med att bo här i alla fall, närheten till stranden. Tillskillnad från Orlando där vi var tvugna att köra till havet 45minuter med bil. Här är det bara att promenixa ner om vädret tillåter, om så bara för en timme om man suktar efter lite D-vitamin.  Underbart!

Nu är det dax att hämta nästa gäng med gäster, återkommer med en uppdatering om jag hinner imon eller på torsdag annars kommer säkert lite fina bilder på fredag när vi blivit ensamma här igen. Tyvärr har jag inga bilder att visa er från gårdagen för Syster S var kameraansvarig och hon har ingen sladd med sig till kameran så att jag kan föra över bilderna till min dator. Buuuh! Jag har ju en så gammal dator också som saknar möjligheten att sätta in minneskortet direkt. Men, men..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0