Då har man börjat i skolan igen då

Jepp, igår var första dagen på spanskakursen som jag skrivit in mig på. 1,5 timme gick jättefort och läraren var väldigt bra tyckte jag. De andra i gruppen var två yngre killar, en från Australien och en från Frankrike, och sedan var det en kvinna på 39år från Scotland. Så kanske ingen drömgrupp om man vill möta nya vänner, men lektionen gick bra i alla fall och det är ju huvudsaken. Har bara inte fattat att jag skall gå dit varje dag nu....hehe...ett tecken på att man haft allt för lite att göra allt för länge nu ;) Så i eftermiddag är det dags igen. Fast just idag är det egentligen bara ett ställe som jag helst vill vara på och det är på bästaste Martins student i Göteborg! Tänkt att den lilla söta fisen tar studenten idag. Fy fan vad du är bra!

Här hade det ju varit passande att lagt upp någon bild från när jag själv tog studenten 2004 men tyvärr har jag inga såna bilder i datorn. Istället för ni hålla till godo med några bilder från söndagens beachnöje:




Thomas var duktig och försökte surfa. Med betoning på försökte ;)

På väg hemåt efter några sköna timmar under den klarblå himlen.

Mannen i nyinförskaffade shorts och linne. Snyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0