Fullt i Eiffeltornet och en smaskig sallad

Skulle som sagt boka biljetter online till Eiffeltornet nu innan vi åker för att underlätta men det var visst fullt! Det fanns inga tillgängliga tider att välja på varken för torsdagen eller fredagen...och då har de ändå tider från 09.00-23.00. Hm....misstänker att det kommer vara allan mycket folk där under torsdagen när vi skall dit då. Men, men vi har ju inte bråttom i och för sig. Sandra går i skolan till kl. 20.30 på torsdag och då är planen att vi skall först besöka Louvre, måste ju bara se det där leendet som alla pratar om, och sedan var tanken att ta oss an tornet. Så det är väl bara att ta på sig de bästa stå-i-kö-och-sola-samtidigt-kläderna och se glad ut :) Är mycket peppad inför resan nu i alla fall och ser grymt mycket fram emot att fördriva tiden på Paris gator och torg denna veckan. Och vädret verkar bli strålande! Jippi!

Nu förtärs en utsökt kycklingsallad med bladspenat, buffelmozzarella, cocktailtomat, parmesan och solrosfrön efter en joggingrunda i solen. Strax tänkte jag gå ner och plugga spanska på stranden. Vasse har varit så snäll och tryckt ut min spanska lärobok i pappersformat nu så att jag slipper sitta vid datorn och plugga. Det är nice för det innebär att jag kan sitta ute i solen istället. Gött mos!...eller nej, god sallad var det ju ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0