Hur glad blir man inte...

när en sån här fin bukett dyker upp vid ens dörr en tisdag förmiddag??



Wow! Säsongens blommor i starka färger inuti en glasvas med rosa rosett, pryder nu vårt matbord i vardagsrummet. Tack snälla mamma och pappa för den vackra buketten! En födelsedagspresent så här i efterhand som jag verkligen inte förväntat mig :) Jag såg nog lite chockad ut när blomsterbudet kom med den stora buketten. Trodde att de var till grannfrun nu igen...så när jag något förvirrad frågade: "para mi?" "till mig" så nickade blombudet ivrigt. Åh, vad jag skall njuta av denna tjusiga bukett nu som luktar så fantastiskt gott! Men nu saknar jag er ännu mer...tur att det inte är allt för långt kvar tills vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0