Paris är bara några timmar bort

Helt otroligt skönt! Snart, väldigt snart åker vi på semester. Hehe...en semester ifrån semestern skulle man ju kunna säga med tanke på att jag inte jobbar :) Håller faktiskt som bäst på att packa här. Alltid så svårt att veta vad man skall ha med sig för kläder...men vädret ser ju lovande ut så jag packar lätt och tunnt. Har en man här (inte Vasse) i lägenheten som mixrar med vårt varm vatten. Tydligen nåt underhåll som skulle göras här under någon av de följande tre dagarna, så det var ju himla tur att de kom nu innan vi åker. Börjar dock bli sjukt hungrig för jag har inte ätit frukost ännu, så jag hoppas att han är klar snart! Kl. 14.30 går direktbussen här ifrån till Biarritz flygplats och kl. 17.00 lyfter planet. Sedan skall jag bara sväva på små moln hela helgen, äta croissanter, dricka café au lait och rödvin, prova lakritsmacarons, se alldeles för många sevärdheter, rå om mina förmodade skavsår och fira ännu en milstolpe i livet, att fylla 25 år. Tjillivippen!


Närbild på den blivande 25-åringen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin du är! Ha en superbra resa och världens bästa 25-årsdag! Kramar

2011-05-11 @ 17:28:40
Postat av: Camilla

Snygging där! Grattis, ha en underbar födelsedag och resa...

2011-05-11 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0