Tillbaka i Spanien med en ny familjemedlem

Vi är hemma igen, hemma i Spanien :) Jag har visst blivit ett år äldre och undertiden hade vi en underbar helg i Paris. Så roligt att få mysa med syster S och flanera runt på Paris gator hand i hand med mannen jag håller kär. Åh, Paris är verkligen så förtrollande vackert som man tänker sig. Vi hade vädergudarna med oss, staden blomstrade och vattnet glittrade i floden. Vi promenerade mil efter mil och jag tog närmare 300 foton under helgen. Jag gjorde verkligen skäl för mitt smeknamn: Paparazzi, men det är ju så roligt med fotografier tycker jag. Både efteråt när man kommit hem och tittar tillbaka och minns, men även bara för att det är så roligt att leka med nya kameran. Fick fångat en hel del fina foton och jag har verkligen släpat med systemkameran på alla utflykter hela helgen. Men dem får ni se ett urval av imon. Just nu ligger vi i sängen och kollar på finalen i Hockey-VM samtidigt som jag uppdaterar mig online. Har fått så många fina födelsedags lyckoönskningar och telefonsamtal idag. Känns fint och värmer i hjärtat.

När vi kom hem till lägenheten från Paris i eftermiddags så stod den här lilla godingen och väntade på mig i hallen! Mannen hade smusslat och handlat den i måndags när jag var ute med tjejkompisarna och sedan haft den gömd i en garderob. När vi lämnade lägenheten med väskorna i onsdags så hade han ställt fram den innan vi gick ut genom dörren så att jag skulle överraskas av den när jag kom hem idag på min födelsedag! Haha, den är ju bara för skön, uppnosig och klassiskt vacker. Vi har spanat på den på Zara Home ett tag nu och sagt den måste ju bara få bli en del i vår familj här hemma. Vi kallar den el taxo española :) Känns legitimit att få ett gosedjur i present även fast man fyller 25år faktiskt, haha. Gillar ju inte "riktiga djur" heller så varför inte? Fick förresten en parfym i present också av mannen igår när vi var inne på La Fayette, som är ett av de riktigt tjusiga köpccentren i Paris. Måste visa bild där innifrån. Helt galet! Parfymen jag fick var Issey Miyakes nya sommardoft med doft av clementin, rosblad och vitt träd förpackat i en söt rosa flaska. Doftar lika ljuvligt somrigt som det låter. Imon kommer bilder och annat om resan men nu skall jag njuta av resten av min dag.


Vår nya familjemedlem


Här i sommaroutfit ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAhahaha.. Vad söt.. Grattis igen.. Du måste skicka ditt spanska nummer till mig.. Blev inte så personligt med Facebookhälsning.. Du får en kram till här!

2011-05-16 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0