Två skira godingar

Här kommer som utlovat bilder på min shopping från Milano. Det blev två skira godingar, tillsammans med lite mer praktiska (och tråkiga att visa upp) plagg såsom leggings, svart linne, svart t-shirt...ja ni vet basplagg bara, som fick åka med hem i resväskan. Men dessa två lyckokast blev jag i vart fall väldigt nöjd med och de skall användas flitigt under de ljumna sommarkvällarna som faktiskt redan är här...:)




Måste bara påpeka hur besviken jag blev på innerhållet i mitt kinderägg från igår:



Vad är det här för överraskning egentligen? Tycker synd om barnen nu för tiden...det var bättre förr ;) Lite komiskt att jag inte ens fattar vad man skall ha den till...inte ens när jag kollar på bruksanvisningen. Vad skall jag ha webcameran till liksom? Nån som fattar?




Kommentarer
Postat av: Sabina

Märklig "kinderöverraskning! ;) Men det kan inte ha något med hemsidan att göra då, eftersom den står med på "instruktionen"? :)

2011-05-27 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0