En slö onsdag

Har känt mig extremt slö idag och inte orkat göra så mycket. Ibland har man bara såna dagar. Joggade visserligen lite i förmiddags och efter lunch blev jag sittandes med datorn medan solen sken utanför. Efter en kort nap bestämde jag mig för att dra mig utanför lägenheten i alla fall. Det blev ett stop i godisaffärern, ett annat ärende och sedan tog jag en promenad i omgivningarna runt omkring oss. Skönt och riktigt varmt var det.

Nu tänkte jag börja med middagen. Vasse har sagt att han skall träna ett av sina monsterpass när han kommer hem, så min plan är att fixa klart maten nu och sedan hinna se ett nytt avsnitt av den nya serien jag börjat följa. Band of Brothers heter den och handlar om amerikanska soldater under andra världskriget. Vasse har sett serien innan och därför tipsat om den. Skall tydligen vara jättebra säger han. Har som sagt bara sätt ett avsnitt, så vi får se om den tar sig. Sedan blir det väl till att slötitta på Champions Leauge på TV. En skön, slö onsdag. Här kommer lite bilder från min eftermiddag:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0