Om en vecka

Japp, om en vecka så åker vi till Paris för att hälsa på Syster S och för att fira min 25-års dag. Skall bli fantastiskt roligt verkligen. Paris har varit lite av ett drömresemål för mig länge så jag kan knappt bärga mig tills jag skall få möta denna förtrollande stad. Kollade in en blogg igår med en tjej som skriver för Damernas Värld som tagit massa fina bilder från sin Parisresa och blev inte mindre sugen! Här skall turistas till max, strosas i blommande parker, drickas vin och ätas ost, kyssas högst upp i eiffeltornet, och promeneras i skymningen. Kanske har jag en allt för glorifierad bild av Paris från diverse romantiska filmer, men jag hoppas inte det. Vill att det skall bli en galet trevlig helg i den franska huvudstaden och det tror jag säkert att det kommer bli. Vad passar dessutom bättre än att åka dit och få en personlig guide med sig hela resan som kan visa en runt och hjälpa till att hitta de verkliga smultronställena? Har hört att Syster S är lite av ett proffs på detta nu efter diverse besök. Hoppas hon orkar med ett till ;)...för snart kommer vi!!


Parissymbolen nr.1. Tydligen är det 300 meter upp. Galet högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0