I morgon välkomnar vi Köpenhamnsbor hit!

Imorgon kommer min tjusiga tärna tillika bästa vän och hälsar på tillsammans med sin stiliga danska karl! Det blir första gången som Kicki kommer till San Sebastian men Claus har varit här innan för några år sedan. Åh, det skall bli så roligt så! Min kära vän bor och jobbar i Köpenhamn numera och eftersom jag bott utomlands ett tag så ses vi dessvärre inte så ofta längre. Så det blir mycket att ta igen på en helg tror jag! Dessutom borde jag kanske plugga på mina danskakunskaper så att vi kan göra oss förstådda i sällskapet, men som tur är finns ju alltid engelskan om det skulle tryta. Fast lite träning på danskan får jag ju med Thomas här för han gillar att prata danska med mig och då svara jag på svenska. Vi förstår i alla fall varandra bra. Återstår att se hur det blir med språkförbistringarna i helgen då...;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :)

vad skönt att din dator fungerar igen!! Min skulle behöva göra en riktig rensning. Utan min dator vet jag inte vad ;D



Ni har aldrig upplevt riktig vinter i Spanien va? Usch jag gillar den inte. Det blir så förbaskat kallt inomhus och speciellt rått. När solen skiner är det helt fantastiska dagar utomhus men inomhus vill man inte vara alls. Har ni en ok lägenhet eller går kylan rätt igenom? Har ni element? Tofflor är ett måste! Dessutom sover jag med flera lager kläder på vintern för en kyla lägger sig mellan täcket och lakanet! Gu vad jag klagar :D

2011-10-27 @ 18:33:22
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0