Vänner, sol och gamla bettan gör comeback

Jeihoo! Vasse plockade isär min dator igår med hjälp av verktygen som jag handlat och han fick kämpa som bara den med tanke på att kvalitén på verktygen var si sådär. Men vad kan man begära av ett set med miniskruvmejslar för 20kr? Nu funkar gamla bettan igen och jag har peppar, peppar inte haft något strul med datorn på hela dagen. Nu kokas det Gulaschsoppa till middag och jag har tagit tag i städningen här hemma. Härligt att få veck dammråttorna i hörnen!

Här kommer som utlovat lite fler bilder från helgen som gick :) Vi hade verkligen tur med vädret både på lördagen och söndagen vilket var hur skönt som helst. Kändes verkligen som att man fick samlat på sig lite positiv energi från solens strålar och från fina vännerna som vi umgicks med. Sånt är också viktigt!


Kommentarer
Postat av: Johannajiglund

tack :) och vilka härliga bilder du tagit ! :)

2011-10-27 @ 10:35:57
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tänk att det redan gått en vecka.. Tack snälla ni för en underbar helg! Kommer vi leva på länge! O alvin har inte varit arg på oss! Ta hand om er o ha så mysigt i helgen! Kramar

2011-10-28 @ 22:30:48
Postat av: cammie

härliga bilder

2011-10-29 @ 11:55:53
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0