Bästa stunden på dagen

I alla fall just nu är när jag runt kl.14 tar min lilla lunchpåse och sätter mig antingen på en bänk eller direkt på muren vid havspromenaden. Det tar 2 minuter att gå dit, bara runda ett hörne utanför kontoret och vips har man världens ljuvligaste havsutsikt mitt framför sig. När solen skiner och vinderna blåser ljummet då infinner sig där och då ett totalt lunchlugn inom mig.

Det är helt underbart att ha denna lilla stund för sig själv varje dag. Äta, andas, sola och reflektera lite medans man ser vågorna guppa framför sig. Det mina vänner är rena terapin!


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

så härligt!!

2011-09-29 @ 18:04:35
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0