En smart liten mackapär

I present av våra snälla gäster Susanne och Benny fick vi förrutom gott godis och whisky, en smart liten mackapär! Okej, det var mest en present till mig...och jag blev tokglad för den. Så himla praktisk, smart och snygg på samma gång att den som designat den baske mig borde få nåt pris.

Ligger alla dina smycken hemma också i en stor hög fasthakade i varandra? Något i stil med detta...

...då skall du skaffa en sån här mackapär...

..och få sån här ordning istället!

Fy fasen vad käckt! Såna här smarta lösningar gillar jag. Sedan kan man antingen veckla ihop den och knyta samman med fastsydda snören för att ta den med på resan. Eller också så hänger man den i dess fastsydda ögla inne på en krok i badrummet och får stenkoll på alla sina smycken.

Min hänger i badrummet nu och jag märker redan att jag börjat använda fler av alla mina smycken...istället för att nöta på samma som alltid. Det vill säga dem jag lyckats tråckla ut ur den stora högen som de låg i innan...

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken smart idé! Jag har en del av mina smycken i ett glas i badrummet, örhängena (små pärlor) är omöjliga att hitta och alla halsband är som i ett orm bo, en riktigt röra!

Vart kommer den ifrån?



Kram!

2011-09-20 @ 13:20:45
URL: http://linneaturner.blogg.se/
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Gud vad praktiskt! En sån skulle jag vilja ha när vi reser! Vet du vart de köpt den eller vad det är för märke? Kram!

2011-09-21 @ 13:03:44
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Magnolia&Co

Denna är från Exerro! Gå gärna in på www.exerro.se så ser man vilka färger som finns. Jag har själv två kvar i silver!

2011-09-22 @ 15:20:43
URL: http://www.magnoliaoco.se
Postat av: Susanne

Den är grym. Jag älskar den. Ja, Charlotte på magnolia, du får plocka hem flera såna. Jag vill ha fler.

2011-09-22 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0