Från mitt skrivbord...

Nu har jag snart averkat två veckor på jobbet och det känns kanon! Jag har mina återkommande arbetsuppgifter som att ta hand om förgrågningar från kunder via mail och "live" i studion, lite löpande redovisning, uppdaterande av kalendrar, våra svarta tavlor m.m Sedan händer det oftast en massa roliga saker där emellan som gör att jobbet ändå känns varierande, än så länge i alla fall. I förrgår hade vi ett franskt tv-team som hälsade på och gjorde ett reportage och igår satt jag och lackade filmfestivalskartonger på äkta julmanér.

 

Till helgen är det nämligen Internationell filmfestival i stan och vi funderar på om vi skall köpa nån biljett till någon av de många filmerna. I alla fall skall ögonen hållas öppna efter kändisar som lär strömma till stan. Förra året var bland annat Julia Roberts här och vore det inte fantastiskt om man sprang på Colin Firth här i helgen? ;)

 

Ja, då skulle jag banne mig erbjuda honom en privat pintxorunda. Han är ju bara för bra! Haha, det är väl jag och Gunilla Persson, Hollywoodfrun, som fastnat för honom kanske :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ditt jobb ser urmysigt ut!! Gu vad roligt det måste vara att få göra alla de här sakerna.



Se någon filmförresten. Vi försöker alltid gå i Malaga och det är jätte trevligt. Om du dessutom får se lite större folk än bara spanjorer är ju det också kul :) håller det bara på ihelgen?

2011-09-15 @ 19:05:34
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Blir du inte hungrig av den miljön? ;-)

2011-09-15 @ 20:28:49
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0