Mama I'm coming home!

Ja, inte för gott än så länge men i vilket fall i november! Tjohoo, vad skoj det skall bli. Vi åker hem en hel vecka fr.o.m. 5 november till 13 november för att kunna gå på bröllopet som vi är bjudna på. Att vi dessutom hinner krama på familj och vänner är såklart ett stort plus i kanten ;)

Vi gjorde slag i saken under helgen då jag pratade med min far som nämnde i förbi farten att det hade ju varit väldigt roligt om vi kom hem en gång till innan jul. Ja, det hade det kära far tänkte jag och började omgående att leta flygbiljetter. 1900kr per person tur och retur till Göteborg kändes som ett riktigt kap (när man skall flyga från Bilbao iaf) och då var vi ju bara tvungna att slå till! Mailade min chef snabbt och lätt för att få bekräftat ledighet och det gick finemang. Sympatisk chef man har =)

Åh, nu glädjer jag mig något alldeles över denna goa höstvecka vi skall ha...och som inte alls ligger så långt fram i tiden. Innan dess skall vi dessutom ha två omgångar med besök hos oss här. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt! Vi bokade julbiljetter förra veckan, känns skönt att ha det gjort.

2011-09-27 @ 19:25:54
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0