Minivan sökes!

Just nu är jag min egen reseledare som försöker sätta ihop ett trevlig program (i vart fall på ett ungefär) inför det stundande besöket som kommer på torsdag kväll. Tänk om mindre än 48timmar är min kära mor och far med deras härliga vänner här! Det blir första gången för dem i San Sebastian och det ser vi mycket fram emot.

På fredag är planen att göra en dagsutflykt till La Rioja, som bilden ovan är ifrån, men då behöver man en bil. Så nu är prio ett att hitta en minivan för 6 personer som kan vi kan kuska dit med. Vi skall besöka en Bodega som heter Baigorri och som är känd för dess moderna arkitektur och annorlunda metoder vid tillverkning av vinet. Där skall vi gå en rundtur och sedan äta lunch där vi får tillfälle att prova deras viner med modern baskisk mat. Min kollega, vinexperten, har jobbat två år på denna Bodegan så hon rekommenderar den varmt och har också hjälpt till med bokningen. Skönt att som reseledare kunna outsourca vissa uppgifter ;)

Men vi har tänkt hitta på flera roliga grejer under 4-dagarsbesöket så det blir nog till att hugga tag i lite till under dagen....men first things first jobb och spanska! :)

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0