Om Spanien bara låg lite närmare Göteborg

Eller tvärtom. Ja, så tänker jag ibland och så tänkte jag definitivt idag när jag kom hem från jobbet och fick syn på den fina inbjudan vi fått till kära vänners bröllop i november! Tror att det kommer att bli ett helt förtrollande västkustbröllop i höstskrud den 11 november som jag sååå himla gärna hade velat gå på. Det är ju så kul att gå på bröllop. Men så var det ju bara den lilla bagatellen att Spanien ligger så långt bort...från Göteborg alltså.

Hm, skall i alla fall se över kostnaden och möjligheten till ledighet för att flyga hem för en långhelg. Hade ju varit underbart att fira deras dag och sedan krama lite på familjen i Göteborg så där under en blixtvisit bara.

Ja, den karamellen tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nja fast vi går aldrig på ferian här i marbella heller ;D haha!



Det där är det jobbigaste att bo i Spanien! Det är så långt bort från Sverige. Även fast det "bara" tar 4 timmar för mig så är det fråga om ledighet och pengar också. Suck.

2011-09-23 @ 17:59:27
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0