I det lilla hemmagymmet

Min stående date med kompisen Marta blev flyttad till torsdagen denna veckan, så då passade jag på att bränna lite kalorier ikväll istället. Hör och häpna ;) Slängde på mig nya, fina pulsklockan med GPS som jag fick av Papsen i present, snörade på mig dojsen och sprang nästan 5km. Sedan körde jag lite styrketräning i lilla rummet som vi just nu konverterat om till hemmagym.

Mannen hade också tänkt att träna, men då hans träningkompis fick för hinder så blev det en omprioritering där. Men tränade gjorde han ändå. Ja, alltså genom att lyfta Gin och Tonic-glaset från sängbordet till munnen undertiden han surfar med datorn ;) Fast jag unnar honom helt klart en frikväll så mycket som han tränat det senaste.

Nu har det ätits panbiff med stekt lök, brunsås och potatismos. En riktigt husmansklassiker som alltid är lika god oavsett vart i världen vi lagar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0