Efter en tuff dag på jobbet ;)

Här råder lite lätt fredagskoma i soffan efter att ha ätit en alldeles för stor portion oxfilé med "Salsa Rock-e-fort"som spanjorerna säger. Roquefortsås alltså. Sjukt gott! Lite ungsbakade potatisklyftor, en kall öl och lite sallad till det satt som en smäck. Så gott att man nästan ville fälla en tår ;)

Idag har jag dessutom mumsat pintxos på arbetstid! Vi hade kontoret fullt av små läckerheter i eftermiddags eftersom fotografen/journalisten som jobbar för oss höll på att fota en presentpåse som vi skall sälja till jul. Ett litet kit med pintxosrecept, snygga uppläggningsfat i miniformat, glas och så själva påsen då med företagsloggan på såklart. För att göra bilderna till kitet lite mer säljande behövdes rikvista inhandlas, och det var alltså denna rekvisita som vi sedan var tvugna att äta upp när fotograferingen var färdig. Ja, stackars oss. Det var ett tufft jobb med någon var ju tvungen att göra det ;)

Imon skall Vasse och jag gå på date tillsammans. Klockan 11 skall vi gå till frisören och avlösa varandra. Han först och sedan jag. Skall bli mycket spännande! Får väl se vad man kommer hem med för frisyr den här gången...men toppas behöver det i alla fall. Har inte klippt mig på nästan ett halvår nu. Önska mig lycka till!

Vem vet kanske daten till och med bjuder på varma bagels från caféet alldeles bredvid salongen? Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Johannaty

tack är du från gbg?

2011-09-17 @ 12:07:27
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0